Osobný úrad a Oddelenie hospodársko – technických činností

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Osobný úrad a Oddelenie hospodársko – technických činností

Personálne obsadenie:

▪   Mgr. Ing. Jana Skalová – vedúca oddelenia Osobný úrad a HTČ

                                        RÚVZ so sídlom v Senici

                                        Tel.: 034/6510912, e-mail: [email protected] 

▪   Miriam Pálková – účtovníčka

▪   Dušan Ružek – vodič

Osobný úrad. Náplň činnosti:

▪   plánovanie štátnozamestnaneckých miest – systemizácia,

▪   získavanie a výber štátnych zamestnancov,

▪   výberové konanie na voľné štátnozamestnanecké miesto,

▪   rozmiestňovanie štátnych zamestnancov,

▪   hodnotenie štátnych zamestnancov,

▪   odmeňovanie,

▪   vzdelávanie štátnych zamestnancov,

▪   štátnozamestnanecké vzťahy a kolektívne vyjednávanie,

▪   sociálna starostlivosť,

▪   personálny informačný systém.

Hospodársko – technické činnosti. Náplň činnosti:

▪   presadzuje hospodárnosť a ochranu majetku,

▪   sleduje  využívanie základných prostriedkov,

▪   vykonáva previerky  podľa príkazu vedúceho služobného úradu  a tiež na vyžiadanie kompetentných orgánov v dohodnutom rozsahu,

▪   zúčastňuje  sa na tvorbe organizačných noriem RÚVZ,

▪   zostavuje rozpočet RÚVZ, jeho rozpis,

▪   sleduje používanie rozpočtových prostriedkov,

▪   vedie účtovníctvo,

▪   sleduje stav a pohyb hospodárskych  prostriedkov v RÚVZ,

▪   spracúva výsledky hospodárenia,

▪   zostavuje predpísané účtovné výkazy a  zostavy o výsledkoch hospodárenia v požadovanom členení,

▪   spracúva rozbory o hodnotení  činností hospodárenia,

▪   vedie evidenciu hmotného a nehmotného majetku,

▪   pripravuje podklady pre prípravu a realizáciu stavieb s určeným rozpočtovým výkladom,

▪   zaisťuje výkon pokladničnej služby,

▪   spracúva podklady pre zostavovanie plánu potreby jednotlivých druhov materiálov,

▪   likviduje pracovné príjmy a dávky dôchodkového, nemocenského a zdravotného poistenia zamestnancov,

▪   likviduje  náhrady cestovných a iných výdavkov,

▪   spracúva podklady na poskytovanie dávok dôchodkového  nemocenského a zdravotného poistenia a vedie ich evidenciu,

▪   zúčastňuje  sa na spracovávaní podkladov pre prvotnú a štatistickú evidenciu o práci a mzdách,

▪   poskytuje informácie v súlade so zák. č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám,

▪   vedúci oddelenia je vecným gestorom na vybavenie žiadosti o poskytnutie informácií v zmysle zák. č. 211/2000 Z. z. v rozsahu práce príslušného oddelenia,

▪   zabezpečuje úlohy v oblasti BOZP a PO v súlade so všeobecne záväznými predpismi.

Similar Posts

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *